2013. február 10., vasárnap

Ideje

Egy ideje nem írtam már megint, így itt az ideje, hogy megtegyem ;) Na, ezért szeretem ezt a magyar nyelvet, mert egy szóval több mindent ki tudunk fejezni. 
Alexának ma szerettem volna elhagyni a köhögős gyógyszert, erre ebéd után úgy nekikezdett a köhögésnek, hogy újra adtam neki. :( Pedig el kéne hagynunk, hogy meglássuk mi anélkül a helyzet, és ha még mindig nem jó, akkor visszamenjünk, és megmutassuk egy dokinak újra. Amúgy oviba járnak, és az éjszakáink végre szuperek (lennének, ha Lizy nem ébredne szinte mindig). Most kitalálták a lányok, hogy egy ágyban alszanak. Lizynek francia ágy méretű martaca van, és odaköltözött mellé aludni egy pár napja. Olyan édesek.  Elolvadok, mikor esténként benézek hozzájuk, és egymáshoz bújva alszanak. Az apró szokásos testvéri civakodástól eltekintve nagyon jó testvérek szerintem, és egyre többet játszanak együtt.

Nekem suli elég jól megy, legalábbis remélem. Most adtam le a két beadandómat, és majd 3 hét múlva lesz az egyik tárgyból a vizsgám, 4 hét múlva a másik tárgyból. Aztán vége is ennek a szakomnak, és március közepe körül kezdődik a másik szak, amire a jelentkezés le van már adval. Kettőt jelöltem meg (kötelező volt, mert bizonyos szakokra nagyon kevés a hely, és be kellett biztosítani magunkat legalább egy másik szakkal is. De már nagyon várom a postát, hogy jöjjön, hogy melyikre kerültem be. :) Első helyen a gyermek és ifjúság gyógyászat szakot jelöltem meg, másodiknak meg az akutot, de ez az általános rendelőintézetes nővér szakot is magában foglalja, nem csak a sürgősségit.

Atinak úgy tűnik lesz újra munkája Mullsjöben. Konkrétat még nem tudunk mikor kezd, és mennyi ideig lesz, várjuk a papírügyek elintézését, és a választ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése