2011. június 18., szombat

Elmúlt hét!

Kedd reggelre Alexa tiszta kiütés lett. Először azt hittük bárányhimlő. De végül gyanús lett, hogy nem kezd el hólyagosodni, és ugye a láz is volt előző 2 napban, így felmerült, hogy a 3 napos láz nevű vírusról van szó.
Kedd este érkeztek apuék. Rengeteg mindent hoztak. Alig győztem még este elpakolni. Másnap azonban már indultak is vissza, mert visszfuvarjuk volt Németországból. Ám fél 1-kor indultak csak el innen, de már fél 3-kor jött az sms, hogy a héten még találkozunk. :) Vicces, hogy még szinte el se ment innen, és már kapta a következő fuvart.
Csütörtökön levittem azért Alexát a dokihoz, de csak beigazolódott az amit sejtettem, hogy a 3 napos láz nevű vírusa van. teendő nincs vele.
Péntekben programunk nem volt, csak délután a mosásom. A szombat is csak itthon csücsülős volt, meg főzöcskéztem. Másnapra, vasárnapra vártuk apuékat. És ezúttal tudtuk, hogy a fuvaroz társa nem ér rá jönni, és így a másik nagypapi jön vele. :) Vasárnap délutánra vártuk őket, de már reggel fél 7-kor jött az sms, hogy már ebédet is kérnek, mert 11 körül érkeznek. :) Gyorsan felkeltem, és nekiálltam főzni...mert 3-unknak elég lett volna az előző napi maradék, de 5 embernek már nem. Szóval délelőtt már ide is értek. Ismét hoztak ezt-azt. Megebédeltünk, és a délutáni csendespihenő után indultunk egyet sétálni a kacsás szigetre. Szép időnk volt! A gyerekek élvezték, hogy mindkét nagypapi itt volt.
Másnap ebéd után Ati munkahelyéhez sétáltunk el velük, majd onnan még a városba mentünk le, a sétálóutcán voltunk, Lizy játszóterezett, szupi volt.
Kedden szintén a városban sétáltunk, de a folyóparton, ahol a vízesést szokták megnyitni, azt a környéket néztük végig. Miután hazaértünk, akkor grilleztünk vacsira. Szerdán a város ellenkező irányában tettünk egy nagy sétát, közben 2 boltba is betértünk venni ezt-azt. Mikor hazaértünk, Ati még elment horgászni egyet apuval. :) És csak csütörtökön reggel indultak vissza innen! Szuperül éreztük magunkat, és szerintem ők is! És a gyerekek meg nagyon boldogok voltak, hogy ennyit itt voltak.
És elhiszitek ha azt írom, hogy épp csak elmentek reggel, délután jött az sms, hogy apuval jövő héten ujra találkozunk? Pedig így van! :) Ismét fuvarba jön! Hurrá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése