2011. június 4., szombat

Ez-az

Bár senki nem hiányol, kommentel, azt se tudom egyáltalán olvas e valaki, de azárt írok pár sort!

Nem tűntem el, csak a héten szerdáig járt csak Ati a melóhelyre, és Lizy is oviba, mert csütörtök ünnepnap volt, a pénteket magkapták szabadnak, és hétfőn ismét pirosbetűs ünnep lesz, így hosszú hétvégézünk! És ami a legjobb az egészban, hogy az idő is nekünk kedvez, szuper, napsütéses, meleg van. Csütörtökön Viktoréknál jártunk Mullsjöben, és töltöttünk egy szupi napot ott. Gyerekek nagyon jól eljátszottak, szinte egész nap a kertben voltak. Sajnos aznap még nem volt egetverően meleg, így a kikészített medencébe víz nem került, de ennek ellenére jól éreztük magunkat.
Tegnap Zsanett barátnőméknél tettünk látogatást. Először én hívtam őket, de az autót (és ezzel együtt a gyereküléseket) elvitte a párja, mert ő dolgozott tegnap. Szinte csak az ebéd időre voltunk bent a lakásban, amúgy meg kint a kertben pihentünk, játszottunk, trambulinoztunk, csajok hintáztak, Patrik és Lizy meg vizipisztolyoztak, bogarakat gyűjtöttek. Gyönyörű idő volt, és szinte szokatlan meleg a maga 27 fokjával (árnyékban volt ennyi...napon 32 :) ). 4 körül jöttünk el, mert Zsanették is mentek még aznap el, és nekem meg mosás volt 6-tól.
A mai napra meg mi vártuk a Zsanettéket. Még itthon megebédeltünk, ettünk egy kis gulyáslevest és lángost, és indultunk is Ursandra a strandra, mert ma is felettébb jó idő volt. Bár a víz volt vagy 15 fokos, de a gyerekeket alig bírtuk néha egy rövid időre kicsalogatni a vízből! Nagyon élvezték! Mindenki le is pirult kicsit. 5 körül indultunk csak haza, mert még meg kellett állni ezt-azt venni a boltban!


5 megjegyzés:

  1. Én szoktalak olvasni,csak ritkán(nem csak Téged, mást is ritkán,idő hiányában). Jók a képek nagyon. De brrr,15 fokos víz:-D).

    VálaszTörlés
  2. most hogy újramegvagy én olvaslak :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! :) Lassan ujra írok, csak elhavazódtam :)

    VálaszTörlés
  4. én is olvaslak, írni nem mindig van időm, örülök ha mindenkit legalább végig tudok olvasni :)

    VálaszTörlés
  5. Én is olvaslka, ha épp van időm(mint bárki mást is)Még a saját blogomra sem nagyon van :D
    Amúgy a csajok nem is tünnek vékonynak!

    VálaszTörlés