2011. április 11., hétfő

Elrepült

Igen, azt már az előző bejegyzésben is írtam, hogy Anyu hazarepült múlt héten. Lizym azóta is emlegeti. Sőt, múltkor mikor megkérdeztem, hogy mit szeretne Húsvétra, gyermeki őszinteséggel rávágta, hogy azt, hogy visszajöjjön a Mama! :)
A hét további napjai is villámsebesen repültek el. A szerdai nap a mosásról szólt, így semerre nem tudtunk menni. Viszont mivel időközben szép tavasziasra fordult az idő, mondhatni meleg lett, elkezdtek végre rügyezni a fák, így a hét további részében délutánonként, mikor Attila már hazajött a suliból, lementünk hol a közeli játszótérre, hol arra ahol magyar barátaink is laknak, és ott is lejöttek a gyerkőcök játszani Lizyvel.
Mivel a fogyókúrámat még folytatom, csak mostanában ritkán írtam róla, így pénteken gyümölcs napot tartottam. Féltem, hogy nem fogom bírni, de jelentem ment. Eredményes is volt, mert 1,5kg lement. Féltem, hogy már az első mindent evős napom után kúsznak is vissza, de nem így lett...sőt, még fogytam! :) Végre látok valami eredményt!
Hétvégénk nyugiban, pihenősen telt, és sokat voltunk levegőn!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése