2011. április 3., vasárnap

Mama

Kedden érkezett hozzánk Anyu! Reggel elvittem Lizyt oviba, majd elkezdtem főzni egy levest. Ati elég hamar indult is ki délelőtt a reptérre.
Így most mikor mennem kellett az oviba, akkor vittem magammal Alexát is. Laurával muszáj volt külön ebédelnem a szokásos időben, mert elég fáradt volt. De azért megvárta hogy ideérjen a Mama. Eleinte elég tartózkodó volt, de mindemellett érdeklődő is. Furcsa volt, mert az első pillanatban Alexa is sírva fakadt mikor meglátta Anyut, de utána már elvolt az ő kezében is és mosolygott is neki.
Anyu rengeteg mindent hozott, nem győztem elpakolni az ajándékokat. :)
A két lányt viszont a gyors Mama köszöntés után le is raktam aludni, így még délután ki tudtunk menni egy keveset sétálni!

1 megjegyzés:

  1. De jó most akkor mindenkinek :) Anyud unokázhat, gyerekek mamázhatnak, Ti pedig jókat beszélgethettek, mikor a törpök alszanak :)

    VálaszTörlés