2011. április 6., szerda

Universeum

Svéd tropikáriumban, az Universeumban jártunk szombaton. Gondoltuk az anyunak is tetszeni fog, és Lizy is élvezni fogja már. Hát nem tévedtünk! De azt nem gondoltam volna, hogy még Alexának is ennyire fog tetszeni.
Odafelé az autóban Lizy aludt egy keveset, Alexa nem. Így mire 11-kor odaértünk ő már eléggé fáradt volt. De előbb még megetettem, majd Anyu kezében elnézelődött egy darabig, és nagyon élvezte, csodálta a halakat a nagy üvegfalon keresztül. Aztán elaludt a babakocsiban. Lizy végig érdeklődve jött, nézte a halakat, az esőerdő részben a különleges piros madarat, majmocskákat, amik szabadon ugráltak ott mellettünk. A tudományos részben is elnézelődött azért, de az annyira nem kötötte le...sőt a játszó sarokban is csak rövid időt volt, inkább vissza akart menni a halakhoz!
Fél 4-kor jöttünk el onnan fáradtan, de élményekkel teli! És akkor jöjjön egy pár kép is ízelítőként.

7 megjegyzés:

  1. Bizos nem lesz semmi komoly! :)
    De szupi képek, jó kis hely lehet :)
    Anyuddal édesek a képen :)
    Kár, hogy már haza is ment.
    Pussz :)

    VálaszTörlés
  2. 22:35 van, miért ír 13:35-öt vajon? :D

    VálaszTörlés
  3. Marim!
    Köszönöm!
    Nem tudom mi lehet a gond az óránál...holnap megpróbálom megnézni hol lehet beállítani.

    VálaszTörlés
  4. Megtaláltam hol kell beállítani. Holnap elmondom fészen... :)

    VálaszTörlés
  5. A holnap az tegnap lett volna, ugye? Csak sajnos nem jutottam géphez emberi időben, dolgoztam, lejártam a lábam és rohant az idő és minden. De jó lesz, ha elmondod, mert én annyit bénázok a bloggal, mint még soha :D (főleg azok az automatikus rózsaszín betűk... :D Bakker :P Puszi :)

    VálaszTörlés