2011. április 3., vasárnap

Nem unatkozunk

Mint az előző bejegyzésben írtam, kedden érkezett Anyu. Már aznap délután ki tudtunk menni kicsit sétálni. Lementünk a városba a játszótérre. Sokáig nem maradtunk, mert elkezdett esni az eső, és eléggé szeles idő is volt. De legalább Lizy sétált egy nagyot, merthogy ő gyalog jött végig.
Másnap reggel sajnos hóesésre ébredtünk. Bár úgyis megvolt a tervezett program. Mert ma Laurának sem volt óvoda, és Atinak sem suli, így jó előre elhatároztunk, hogy hamar ebédelünk, majd megyünk ismét Leklandba, hogy Lizy kitombolhassa magát, és hazafele meg elmegyünk Vännersborgba a turiba, ahova Anya eddig már kétszer nem jutott be, mert mikor itt volt nálunk, és mentünk volna, akkor zárva volt. Laura hamar birtokba vette a játszóházat, és vagy 100-szor lecsúszott az óriás csúszdán... természetesen Atinak vagy nekem is csúsznom kellett vele együtt. De szívesen elvolt a labdák között is, vagy párszor az ugró szőnyegen. Alexa is mászkált kicsit a gyereksarokban, jól elvolt ő is. Fél 4-kor jöttünk el a játszóházból, de Lizy olyan fáradt volt, hogy egyből bealudt. És arra sem kelt fel, mikor a turinál kiszedtem az autóból, és áttettem a babakocsiba. Ott Alexa is pihent egyet rajtam a kendőben.
Úgy értünk haza, hogy rögtön vacsi volt, és kis játék után az esti rutin.
Csütörtökön nem voltunk semerre sem, mert mosós napom volt. De amúgy is szürke, borongós, esős idő volt.
Pénteken a városba, a kacsás szigetre tettünk egy nagy sétát. Lizy is hősiesen gyalogolt szinte végig, csak párszor kellett felvenni ölbe. Este még Editék it átjöttek hozzánk, jót beszélgettünk, vacsiztunk, jól éreztük magunkat. Mire Editék mentek haza, már kezdődött a lányok fürdetése.
Tegnap pedig Göteborgban jártunk az Universeumban, de azt hiszem ezt majd egy külön postban fejtem ki bővebben képekkel együtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése