2011. április 27., szerda

Húsvét

Végre a betegség után egy szuper hétvégénk volt. Mondhatom nagyon jól, békésen telt a Húsvétunk!
Szombatra már mertem vendégeket hívni! Zsanett barátnőmék jöttek el hozzánk, és egy szuper délutánt töltöttünk együtt kint a szabadban. 5 körül azért feljöttünk a lakásba, mert elkezdett fújni a szél, és nem akartuk, hogy a gyerekek megfázzanak. Így még itt fent is sütiztünk egyet, beszélgettünk, gyerekek játszottak.
Vasárnapra előre megfőztem már a sonkát. De reggel mégis időben keltem, begyúrtam egy kalácsot, főztem tojást, elkészültem mire indulnunk kellett a templomba. A nyuszika az ajándékokat reggelre Lizy szobájában tette le. Hát volt nagy öröm! :) Gyönyörű, napsütéses időben sétálhattunk le a templomba. És mise után is jólesett a séta haza. Lizy el is aludt a jó levegőn. Így Atival kettecskén kezdtük meg a sonkás tálat, és a sok friss zöldséget, Laura csak miután felébredt, akkor evett külön.
Délután 3 körül lementünk a játszótérre is, mert annyira jólesett végre a jó levegőn, a napsütésben kint lenni. És Lizy is sokkal jobban feltalálja magát odakint mint itt benn a lakásban.
Hamar el is ment a nap, mert csak vacsorához jöttünk fel a lakásba. Fáradtan, de feltöltődve tértünk nyugovóra.

Másnap is szerencsére nagyon szép napsütéses időre ébredtünk. A mai napra grillezésre, piknikre voltunk meghívva. Egy nagy magyar baráti körben töltöttük a napunkat! Délre mentünk ki a helyszínre, ami egy gyönyörű tóparti kemping terület volt. Lizy ismét nagyon élvezte hogy a szabadban vagyunk egész délután. Ráadásul Kingáék elhozták a kiskutyájukat, így azzal is játszott sokat, sőt, sétáltatta egyedül pórázon. Olyan édes volt! Vízparton is homokozott a többi gyerkőccel. Egész nap nem is aludt. Alexa aludt egy rövidet a babakocsiban a jó levegőn, de hazafele így is mindketten elaludtak. Bár szigorú voltam, és ahogy hazaértünk, ébresztettem őket, hogy este is könnyen el tudjanak aludni. :)
Bátran mondhatom, hogy szuper hétvégénk, és szuper Húsvétunk volt. Kellően nyugodt, meghitt, de mégis programokkal tarkított!

2 megjegyzés: