2011. április 6., szerda

Utolsó nap Mamival

Kedden volt az utolsó nap, hogy itt volt Anyu. szerda reggel utazott haza! Szerencsére az idő kegyes volt hozzánk, így még egy utolsó nagy séta belefért. Ebéd után Laurát hamar leraktam aludni, nagyon fáradt volt már. Alexa viszont nem akart elaludni. 3 körül már készülődtünk, és mentünk sétálni. Még a nap is kisütött, nagyon jó volt. Szami a friss levegőn hamar álomba is szenderült. Még épp csak az erdőn mentünk keresztül, mikor eszembe jutott, hogy egy gyertyát meggyújtva hagytam itthon, így mondtam Anyunak, hogy ők várjanak meg, vagy lassan sétáljanak tovább, én visszaszaladok. Mondta Anyu, hogy ok, de akkor visszafele vigyek egy kis száraz kenyeret is, hogy a belváros után mégis kimenjünk még egy kicsit a kacsás szigetre is. Eleinte nem úgy készültünk, de rá kellett jönni, hogy elég kellemes idő van, és jól fog esni a séta.
Hazaszaladtam, elfújtam a gyertyát, összepakoltam egy kis szárított kenyeret, és szaladtam is vissza. Közben csöngött a telefonom. Ismeretlen szám, felvettem. A kórházból kerestek. Meg is lepődtem, hisz csak levélben szoktak értesítést küldeni, és nem is ilyen "hamar" (igen, ez a svédeknél már gyors - 24-én voltunk vérvételen). Alexa dokinénije hívott. Mondta hogy a glutén allergiára levett vér negatív lett, azonban a teljes vérkép viszont nem megfelelő. Mondta melyik értékkel van a gond, de nem nagyon értettem. Vissza kérdeztem ez mitől lehet. Annyit mondott csak, hogy valami gyulladásra vagy fertőzésre utal a szervezetben, és hogy feltétlen meg kell ismételni a vérvételt. Ma (6-án, mikor ezt a bejegyzést írom) kaptam meg az új vérvétel időpontját, ami jövő hét szerda reggel. Addig marad az izgulás.
Szóval először a városban nézeődtünk, Anyu még ajándékokat vásárolt, aztán Lizy nagy örömére kimentünk a szigetre kacsákat, ludakat etetni. Még belefért egy kis játszóterezés is. Lizy szinte végig hősiesen gyalogolt. Hát jól el is fáradtunk mire hazaértünk, és meg is éheztünk. De már úgyis a vacsora ideje következett! :)

4 megjegyzés:

  1. Remélem, jól van a nagylány már :) Délután már sajna nem jutottam géphez. Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy van a kicsi lány? :)

    Képzeld, megvan a megoldás.. Mozillával semmi sem látszik, és megpróbáltam explorerrel és ott minden bejön, amit csak mondtál! :) Köszi :) (vajon a mozillánál én állítottam el valamit egyszer régen? Mert pl a freeblog-on a saját képeimet nem láttam a blogomban, ha azzal néztem - márpedig én azt szeretem :P )

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszi, megvagyunk... Lizy is kevesebbet köhög, de náthás még.
    Alexával szerdán vérvétel.
    Na, szupi hogy megvan minden. Igen, Mozillánál te állíthattál el valamit, mert nekem is mozillám van, és én úgy is látom.

    VálaszTörlés
  4. Hát hiába, tudok én alakítani :P :D
    Örülök, hogy jobban van :) Fiúk horgásznak, mi megyünk lassan tekerünk egyet. Szia :)

    VálaszTörlés