2011. január 24., hétfő

Hétvégénk



Megint nagyon gyorsan elment az egész hét, beleértve a hétvégénket is. Ami szerencsére ismét kellemesen telt. Szombaton délelőtt elmentünk a bevásárló központba kicsit nézelődni, és halakat venni az akváriumba, amit Attila kapott tőlem karácsonyra.



Lizy is alig várta, hogy hazaérjünk a halakkal, és betehessük az akváriumba.
Azóta is előszeretettel nézi őket, eteti, nagyon aranyos ahogy gondoskodik róla.
Főzni nem kellett szombaton, hisz volt maradék babgulyás. Délután az egész család csendes pihenőzött. Ki alvás formájában, ki meg csak olvasgatva, vagy épp levelet írva, netezve.
Este még jöttek barátnőmék, és későig beszélgettünk.

Vasárnapra ismét vendégeket vártunk. Már szombat este bepácoltam a húst, amit meg akartam sütni. Reggel 8-kor be is tettem fólia alatt a sütőbe, hogy finom puhára párolódjon. Közben készítettem krumplipürét, és egy salátát. Már fél 11 körül megérkeztek barátnőmék. Nekik is két kis gyerkőcük van. A gyerekek jól eljátszottak együtt. Én még a konyhában ténykedtem kicsit, közben beszélgettem barátnőmmel. Végül elkészült a tiramisu is. Már előre tudtam, hogy fogyókúra ide vagy oda, abból muszáj lesz 2 falattal ennem majd. :) (Amúgy általában meg tudom állni, hogy ne egyek édességet, de a tiramisu egy nagy kedvencem). Így ebédre én csak husit ettem salátával (krumpli nélkül), mivel ezek egyes kódúak, egész nap ehetnék ilyet, így belefért egy kis bűnözés a tiramisuval. :)
Délután barátnőmmel, és a 2 kicsivel elmentünk sétálni. A 2 nagyobb gyerek itthon maradt az apukákkal, és ők itthon pihentek. Egy jót sétáltunk, és beszélgettünk. Mindkettő rámfért már! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése