2011. január 27., csütörtök

Pötty vagy nem pötty

Lizyvel szorgalmasan jár óvodába. Ám mikor hétfőn megpillantottam az információs falat, csak azt tudtam kinyögni magamban, hogy "nem tudtam mi hiányzott"! Ugyais ott láttam kiírva, hogy egy gyerkőc már bárányhimlővel van otthon! Namár most, a szülő ugyebár csak akkor marasztalja otthon a gyerekét, mikor már előtűnnek a pöttyök, hiszen előtte mi sem sejthető. Viszont én úgy tudom, hogy 2-3 hét a lappangási idő, míg a pötty előjön ha elkapta valaki. Szóval most csak várunk és várunk, hogy végül mi, azaz a lányok pöttyösek lesznek e vagy sem. Mert Ati és én már átestünk ezen a gyerekbetegségen. Nem is tudom hogy mi lenne a jobb, ha megúsznánk, vagy ha most "gyorsan" átesnének rajta a csajok.

Amúgy kicsit náthásak is lettek, de hát nem csodálom, hisz most is -13 fok van, és az udvarra ugyanúgy kiviszik Lizyéket ilyen időben is. De egyszer csak eljön ide is a tavasz. Bár épp az újság írta tegnap, hogy március végéig ilyen szokatlan hideg várható.
A hideg ellenére tegnap elmentünk a városba sétálni, mert már nagyon hiányzott, hogy együtt négyesben kimozduljunk. Mivel Atinak nem volt suli, így ebéd után indulhattunk is. Jólesett kimozdulni. Bár sok helyen, sok boltban csak a "nyálamat csorgattam", hisz nagyon sok bolt a leltárak után leárazást tart, de nincs munka, nincs pénz. De van remény! Attilát a héten már 2 helyről hívták, így már 31-én hétfőre, és február 8-án keddre is van időpontja állásinterjúra! Juhhhé! Most nagyon bizakodóak vagyunk! Amúgy az én meglátásom, hogy sokat fejlődött svédben is. Most is telefonon svédül beszélte már le ezeket a dolgokat, a korábbi megszokott angol helyett! Remélem tényleg úgy lesz, hogy új év, új remények!

Holnap Lizy nem megy oviba, mert időpontunk van az orvoshoz. Nem a náthája miatt, mert itt azzal nem is kell dokihoz menni. Hanem van születése óta egy nagy anyajegy a hátán, ami sajnos elkezdett szőrösödni, azt kell megmutatni dokinak!

4 megjegyzés: