2011. január 21., péntek

Jelentem...

Jelentem megvagyunk, jól vagyunk. Csak úgy repülnek a napok. Már ismét péntek van. Lizy szorgalmasan jár az óvodába, és annak ellenére, hogy minden reggel elmondja, hogy ő nem akar menni, attól függetlenül utána jól érzi magát, és mikor megyek érte, meséli mindig mi történt az nap, miket csináltak.
Ati szorgalmasan jár délutánonként az iskolába, és egyre jobban megy neki a svéd. Én meg elvagyok a házi asszonyi teendőimmel, és természetesen a gyerekekkel. A héten semmi extra, hú de érdekes dolog nem történt velünk.
De még egy "jelenteni való"! Kitartóan diétázom. Talán most már meg fognak mozdulni azok az extra kilók lefele, de mindenesetre tényleg kitartóan csinálom, és csak néha nehéz nem elcsábulni! :) De mikor ezeken is sikerül átlendülni, akkor még büszkébb vagyok magamra. A diéta mellett délután tornára is szakítok időt, mikor a gyerekek alszanak. Bár Szami mostanában elég érdekes alvási szokásokat vesz fel. Szinte minden nap máshogy alszik napközben. Eddig megvolt, hogy délelőtt aludt egy fél órácskát, majd délután Lizyvel egy időben kb 2-től 4-ig, fél 5-ig aludt. Hát most volt olyan, hogy fél 11-kor elaludt, de csak 2-kor kelt fel. Így 6-kor lett nagyon álmos.... ha még egy fél órát alszik olyankor, az még nem baj. De ha többet, akkor este nagyon nehéz időben letenni aludni. Hát majd csak beáll újra egy rend a napunkban.... majd meglátjuk!

Még valami eszembe jutott. Egy ismerőstől megtudtam, hogy van ilyen statisztika a bloggeren, hogy vissza lehet nézni, hogy honnan olvassák a blogomat, milyen országokból hányan! Meglepően sok adat van! Magyarországról, Németországból, Ausztriából, Svédországból (jó sokan), és Szingapúrból (1 ember). :)

1 megjegyzés:

  1. Jelentem Ausztriából vagyok :D :D :D , amúgy Árminnal ugyanígy vagyunk eddig megszokott délelőtti és délutáni 2-2 órás alvás volt most 3 napja meg inkább írom mert ha megkérdezik fogalmam sincs :)

    VálaszTörlés